Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker مهر 1386 - داستانهای وروجک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 510610

  بازدید امروز : 47

  بازدید دیروز : 16

داستانهای وروجک

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

ستاره طلایی
نوید جون
بچگی های دیبا و پرند
وروجک مامان = آرش
یونا شیرین زبون
ثمانه جون مامان مهدیار
آندیا جون
ستایش
پگاه و پارسا
ملوسک خانم
مهدیار مامان مریم
امیر مهدی
بهنیا
مانی فسقلی
ارشیا
دل آرام
کیارش سحر جون
حس قشنگ مادری
پویان گل
سارا ونوشه جون
بلاچه خانم
کیا کوچولو
یکتا فسقلی عزیز
ایلیا مریم جون
کوشا نی نی
سینای گل رویا جون
نازنین فاطمه
ایلیا
نیکان و شیطونی هاش
آرین کوچولو
مزدا جون
پوریا
ایلیای نگین جون
نازنین
فاطمه زهرا عزیز
خونه اول وروجک و مامانی
دل نوشته‏های یک مادر
کارن عزیز
دانیال ساناز جون
کسری عزیز
مانا و مانیا

 

درباره خودم

 

لینک به لوگوی من

داستانهای وروجک

 

دسته بندی یادداشت ها

بازی وبلاگی . تولد . نامه ای به پسرم .

 

بایگانی

اسفند 1385
فروردین 1386
اردیبهشت 1386
خرداد 1386
تیر 1386
مرداد 1386
شهریور 1386
مهر 1386
آبان 1386
آذر 1386
دی 1386
بهمن 1386
اسفند 1386
فروردین 1387
اردیبهشت 1387
خرداد 1387
تیر 1387
مرداد 1387
شهریور 1387
مهر 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
آذر 1388

 

اشتراک

 

 

من ومانی

نویسنده:مادر کیارش::: شنبه 86/7/28::: ساعت 11:39 صبح
 سلام

چهارشنبه عصر مامانی لباس هامو عوض کرد و من را سوار ماشین کرد تا با هم بریم پارک! مثل این که حدسم درست بود داشتیم می رفتیم که با دوستامون بریم بازی! وقتی رسیدیم پارک هنوز مانی و مامانش نیومده بودند برای همین توی این مدت با یک گربه ملوس که کلی باهامون دوست شده بود بازی کردم و بعدش یک دفعه سردر جزیره بازی را دیدم و کلی خوشحال شدم! یووووووهوووووو جزیره بازی!!!! اون وقت بود که مامانم من را دید و ثانیه بعدی ندید! من کجا بودم؟! تو جزیره بازی؟!؟! کسی می تونه به مامانم توضیح بده که خیلی عجیب نیست که کیارشی که ذوق کرده باشه با پاهای کوچیکش سریع تر از قهرمان المپیک بدوه؟؟؟ بعد مانی جون هم با مامان صفاش آمدند و ما خیلی زود با هم دوست شدیم! مامان هامون رفتند بستنی خریدند اما نمی دونم چرا چیزیش به ما نرسید؟! بعد 2 ساعت یک چیزی مثل سوپ به ما دادند می گویند بستنیه؟؟؟؟؟ چی فکر کردند؟؟؟ ما دیگه کلی بزرگ شدیم دیگه 6 ماهه نیستیم که کوچیک باشیم هیچی نفهمیم !!! فکر کردند ما نفهمیدیم که همشو خودشون خوردند؟! بعد من و مانی رفتیم کلی با هم تو یک اتاق پر اسباب بازی، بازی کردیم! با توپ بازی کردیم، از تو تونل رد شدیم، قطار ساختیم، آهنگ زدیم! تازه خاله گفت بازم بیایید پیش ما!!! بعد رفتیم پیش مرغ ها و خروس ها و جوجوها و کلی دنبالشون اندختیم! تازه اون جا شن بازی و نقاشی و ماهیگیری و ... داشت اما ما چون هنوز 3 ساله نبودیم نتونستیم نقاشی و شن بازی کنیم! بعد خاله صفای عزیز به من چند تا کتاب قشنگ هدیه داد، منم کلی خوشحال شدم رفتم بغلش و نیومدم پایین، این شد که خاله صفا مجبور شد هم من و هم مانی را با هم بغل کنه!!! بعد از کلی بازی با هم مامان هامون به هم قول دادند زود به زود هم را ببینیم تا من و مانی بیشتر با هم بازی کنیم! مانی جون زود زود بیا پیشمون...

                      



  • کلمات کلیدی :

  • تازه های وروجک من

    نویسنده:مادر کیارش::: دوشنبه 86/7/23::: ساعت 12:7 عصر

    یک پیوست در تاریخ 25/7/1386 اضافه شد:

    سلام

    کیارش عزیز من خاله تنی نداره! ولی به جاش کلی خاله غیر تنی داره! خاله های خودم! دوست هام! دختر عمه هام! و ... اینه که خاله کوچکم سعی کرد بهش " خاله " را یاد بده! و نتیجه سعی و تلاش خاله ام این شد که الان کیارش راه می ره و میگه " خاااااله " و این قدر بامزه میگه که بعد هر دفعه گفتن خاله کلی قربون صدقه دنبالشه! و به دنبال اون سعی کردیم دایی را یادش بدیم ( چون این بار یک دایی واقعی داره دیگه!!! ) و نتیجه اش این شد که کیارش با کمترین تلاش به داییش میگه " دای جی " یعنی دایی جون!

    جمعه کنار باباییش روی تخت خوابیده و با خودش هی میگه " مامان، بابا، خااااله" وهی اینو تکرار می کرد انگار داره تمرین می کنه! بعد هر دفعه که به بابا می رسید بدون این که برگرده و به باباییش نگاه کنه با انگشت بهش اشاره می کرد!!

    پنج شنبه باباییش داشت بهش میوه می داد و بدون آمادگی قبلی و این که باهاش تمرین کرده باشیم ( حتی یک دفعه ) باباییش اسم میوه ها را می گفت و وروجک بدون اشتباه میوه مزبور را نشون می داد!!!!

                             

    هفته پیش لوله های آشپزخانه خونه مامان جان گرفته بود و حسابی دستمون بند شد، بعد از تعمیر لوله ها تمام وسایل آشپیز خانه را ریختیم بیرون و کفش را حسابی شستیم و تی کشیدیم! کیارش هی می خواست بیاد ببینه ما چی کار می کنیم ما هم هی بهش می گفتیم نه نیا! کیارش هم میامد دم آشپزخانه می ایستاد اما تو نمی آمد، کف آشپزخانه که خشک شد گفتیم بیا تو! بچه مودبم تا دید اجازه دادیم با احتیاط پاشو گذاشت تو آشپزخانه و وقتی دید نه خشکه دوید و تی را برداشت و مشغول تی کشیدن شد!

    تازگی ها وقتی می خوام کیارش را عوض کنم تا می گذارمش روی زمین شروع می کنه به قلقل خوردن و این قدر قل می خوره که می رسه ته اتاق و بعدش خودش از خنده غش می کنه!

    کیارش اصلاً تو اسباب بازی هاش تفنگ نداشت واصلاً نه با تفنگ بازی کرده بود و نه کسی باهاش بازی کرده بود و نه تو تلویزیون دیده بود! ماه پیش مامان جون یکی از این تفنگ هایی که آهنگ می زنه را براش گرفت ولی اصلاً نگاهش هم نکرد تا این که دیروز یک دفعه رفته سراغش و دستش گرفته و نشونه می گیره و می گه " دیش دیش " بعد ما براش می میریم و اونم غش غش می خنده و اگه براش هم نمیریم اعتراض می کنه که چرا نمردید!

    تازگی ها کشف کردیم کیارش بریون خیلی دوست داره! اینو عید فطر کشف کردیم وقتی با بابایی رفتیم پارک و بریون خوردیم! جاتون خالی...

                                                     My new Bling

    پیوست 1: دیروز تو آزمایشگاه دو تا از بچه ها سیانوژن برماید سنتز می کردند، نمی دونم می دونید یا نه ولی این ماده خیلی خطرناکه و سریع می کشه! حتی برم که ماده اولیه اش است فوق العاده سمی و سرطان زاست و سریع از پوست و مخاط تنفسی رد میشه!!! استاد عزیز از ترس جونش که گذاشت و رفت و اصلاً سراغ نگرفت که این بدبخت ها چی کار دارند می کنند! اواسط کار بخار این ماده فرار لینک می کنه و می پاشه تو صورت اون ها، منم تو آزمایشگاه بودم و مشغول کارهای خودم و اتفاقاً همون موقع هم داشتم با مامان آندیا صحبت می کردم که دیدم این ها دارند می گویند سوختم و دویدند بیرون! منم با این که بو را احساس نمی کردم دیدم تمام بینی و گلوم داره می سوزه! خلاصه کارها را نصفه کاره ول کردم و دویدم بیرون! خلاصه رفتیم درمانگاه و آمپول زدیم و دوا و کرم گرفتیم و یک عالم راه رفتیم تا رسیدیم به فروشگاه خوابگاه و شیر خوردیم و... دیشب از ترسم به کیارش شیر ندادم مبادا به شیرم نفوذ کرده باشه و بماند که چه قدر بد اخلاقی کرد. اما کلی رفتم تو فکر! واقعاً جون آدم ها چه ارزشی داره؟!‏ هر روز تو اخبار می شنوید که در فلان دانشگاه و فلان دانشمند چه اختراعی انجام داده و چه پیشرفتی انجام شده! هی می گیم وای ما چه عقبیم ولی واقعاً چرا؟! چون جون آدم ها برای مسئولین ارزش نداره و مردم هم که نمیاند شهید راه علم بشند تازه اونم علمی که نه ارزشی داره و نه آینده ای!! این بلا سر ما آمد و هیچ کس نبود کمک کنه! نه هود درستی و دستگاهی که مال زمال آتنوان لاوازیه بوده! نه جعبه کمک اولیه و نه راه تهویه و نه جواب گویی ... تازه ازمون هم طلب دارند!!!!! مامانم راست می گفت، چرا نرفتم  یک رشته ای که این قدر دردسر نداشته باشه؟! ادبیاتی، روان شناسی و...



  • کلمات کلیدی :

  •    1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    پسرم 4 سالگیت مبارک
    دو تا تولد!
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com